Wikia

Nederlandse Wikia Gemeenschap

Home

574pages on
this wiki
Add New Page
Talk24 Share

  • Yatalu

    Meer lezen >
  • Yatalu

    Hoi allen!

    De eerste ronde is voorbij, en zondag 21 februari om middernacht heb ik de stemmen geteld en opgeslagen. Daarom moeten we nu (met pijn in het hart!) afscheid nemen van vier gerechten:

    van de MMORPG RuneScape]] uit de strips van de Smurfen]] van Mabel Pines uit Gravity Falls]] van de Luchtnomaden uit Avatar]]

    Meer lezen >
  • Yatalu

    Hoi allen!

    Hier ben ik weer, met de gerechten geselecteerd voor de eerste ronde van het voedselgevecht. In totaal zullen er drie rondes zijn waarin jij en iedereen op Wikia telkens zal kunnen stemmen voor je favoriete gerecht. Dit is de plaatsingsronde, en dan zitten we al meteen in de halve finale en de finale.

    Meer lezen >

Meer posts...

  • Yatalu

    Meer lezen >
  • Yatalu

    Hoi allen!

    Meer lezen >
  • Yatalu

    Hoi allen!

    Meer lezen >

Meer posts...

  • Flightmare

    Hier zijn de laatste technische updates van Wikia die gisteren werden doorgevoerd. Hou er rekening mee dat elke week honderden kleine dingen veranderen, dit zijn slechts de belangrijkste wijzigingen.

    • Afbeeldingen van gedeelde opslagruimten zullen nu verschijnen in de nieuwe afbeeldinggalerijen.

    Meer lezen >
  • Flightmare

    Hier zijn de laatste technische updates van Wikia die vandaag worden doorgevoerd. Hou er rekening mee dat elke week honderden kleine dingen veranderen, dit zijn slechts de belangrijkste wijzigingen.

    • De inline OGG-speler zal gefixt worden.
    • Inline-afbeeldingen worden niet langer gevolgd door spaties.

    Meer lezen >
  • Flightmare

    • De VisueleBewerker krijgt een significante update, een combinatie van ons werk en de laatste updates van het Wikimediafonds. De update bevat onder andere:
      • Verbeterd sleepgedrag voor mediabestanden

    Meer lezen >

Meer posts...

  • Yatalu

    Hoi allen!

    Ik ben een weekje te laat, maar nu weten jullie eindelijk de wiki van de maand oktober: Tram wiki. "Trams?!" vraag je je misschien af, maar ja hoor: deze wiki bestaat niet alleen sinds 2006, maar is in de acht jaar dat hij bestaat ook maar liefst tienduizend artikels groot geworden! En dat is heel wat voor een wiki waar maar drie gebruikers meer dan 100 bewerkingen hebben.

    Meer lezen >
  • Yatalu

    Hallo iedereen!

    We zijn er weer met een tweede "wiki van de maand"-meeting die zal plaatsvinden in chat. Deze maand hebben we afgesproken met de gebruikers van: de Nederlandse Warrior Cats wiki! Deze wiki is niet erg groot, maar heeft wel een team van verschillende zeer gemotiveerde en active gebruikers, van wie ik zeker ben dat ook jij ze graag zou willen ontmoeten.

    Wil jij erbij zijn? Dat kan! Hier is alle informatie die je nodig hebt:

    • Wie: iedereen die wil komen!
    • Wat: live interview en gesprek me…

    Meer lezen >
  • Yatalu

    Hallo iedereen!

    Eindelijk weten jullie welke wiki de volgende wiki van de maand is: de Nederlandse Avatar Wiki! Deze wiki van bijna duizend pagina's ga ik echter niet in een blog voorstellen. Deze maand doen we het anders, we nodigen de twee beheerders van de wiki persoonlijk uit in de chat.

    • Wie: iedereen die wil komen!
    • Wat: live interview en gesprek met de beheerders, vraag en antwoord, wat je maar wil :)
    • Waar: de chat van de Central…

    Meer lezen >

Meer posts...

Around Wikia's network

Random Wiki