Wikia

Fandom logo Gebruikers met globale rechten
Fandom personeel • Vrijwilligers (Fandom helpers · Spam-taskforce)

Fandom Staff zijn medewerkers en aannemers van Fandom powered by Wikia, Inc.. Fandom's hoofdkwartier is gelegen in San Francisco, maar veel Staff werkt buiten San Francisco, rond de wereld, zodat we hulp kunnen geven aan communities, de hele dag door.

SignaturesEdit

Fandom Staff gebruiken handtekeningen op de Wiki die linken naar deze pagina (@fandom). Normaal zijn dit Community Team leden, dus je kan de validiteit van hun signature checken op die pagina. Als je bang bent dat een niet-staff lid de signature gebruikt, laat het ons dan weten!

Andere gebruikenEdit

Sommige individuele Wiki's gebruiken misschien de term "staff" om vrijwilligers met rollen op de Wiki aan te geven (zoals "admin" of "sysop"). Dit betekend niet dat deze mensen verwant zijn aan Fandom, Inc.

Community TeamEdit

De Fandom Staff waar je het meest waarschijnlijk mee in contact komt is het Fandom Community Team, omdat zij vragen afhandelen, nieuwe Wiki's maken, je helpen met technische problemen, en in contact staat met de andere staff. Je kan meer informatie over ze vinden op de Community Team pagina.

DaNASCAT Small Tim Quievryn kwam naar Fandom nadat hij verschillende jaren gewerkt heeft met SMW. Hoewel hij graag elke community helpt, houdt Tim er het meest van om communities te helpen die gaan over informatie delen.
Sann2-100px Sannse Carter focust op Fandom's grootste Wiki's. Sannse heeft ook een "Blog van interessante dingen".
Tim Bartel-staff Tim Bartel (Avatar) is Fandom's country manager voor Duitsland. Hij is het hoofd-contactpersoon voor de Duitse Fandom Community.

Technische TeamEdit

Het Fandom Technische Team (Tech Team) zorgt dat de servers werken, letten op de site voor problemen, en werken non-stop aan nieuwe mogelijkheden. De beste manier om problemen of bugs te melden is via de Special:Contact pagina. Dit zorgt ervoor dat het probleem goed afgehandeld wordt.

Around Wikia's network

Random Wiki