Wikia

• Waarom zijn heel veel dingen ineens Engels? Kan dit ook weer hersteld worden?

Bezig met het laden van de tekstverwerker…
    • Welke "heel veel dingen" bedoel je?

• Bijvoorbeeld in de menubalk staat nu On the Wiki en Contribute en Share. Ook staat er .... pages on the Wiki en de opmerkingen heten nu comments en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar het is ook niet heel consequent, want sommige dingen zijn wel gewoon in het Nederlands. Dit is overigens op elke Wiki zo.

• Was dat in het verleden anders? Ik breng te weinig tijd door op Nederlandse wikis om het met zekerheid te kunnen zeggen. Maar ik zie wat je bedoelt: de mengelmoes van Nederlands en Engels is niet mooi, en hoe harder je ernaar kijkt, hoe storender het wordt ("Start a Chat"?). Je kunt vragen of het aan te passen is op heel Wikia aan een van de Helpers, of anders (in het Engels) bij Special:Contact/feedback.

• Dit was in het verleden wel anders, eerst was alles vertaald. Bedankt voor je hulp!

• We zijn bijna een jaar verder en er is nog steeds niks gebeurd! Ik vraag me af wie hier eigenlijk verantwoordelijk voor is. Ik erger me wel aan die mengelmoes van Engels en Nederlands. 

• *gebeurd

• Ik twijfelde al ;). 

• Heeft het er mee te maken dat Wikia niet meer werkt met translatewiki.net?

• A Wikia contributor
Kudus aan dit bericht geven
U heeft Kudos aan dit bericht gegeven!
Bekijken wie Kudos aan dit bericht hebben gegeven